2020-03-19

Sült csirke

Kedves olvasó!

Itt a nagy lehetőség,hogy alkossunk mert mindenki otthon van a korona víru terjedése miatt,
enni viszont kell.
Ma a kedvenc ételünket a sült csirkét készítem el.
Vagy sütőzacskóba készítem vagy mint most a csibe kerámia tálban.
Erre csak fel kell ültetni egyben a csibit és kész mehet a sütőbe. 
Előző este befűszerezem a csirkét kívül belül  és kis olajjal bedörzsölgetem.
Só bors paparika foghagymáspecsenye fűszersó .
Ha fital a csirek akkor egy óra ill. két óra is kell a sütéshez. Közben locsolgatom a saját levével.
170 fok és két óra.
Köretnek tepsis krumpli a lecsurgó lébe karikára vágott krumplit teszek a sütő alsó részébe. az utolsó
fél órába. petrezselyemmel. sóval borssal.

Káposztasaláta vagy uborka illik hozzá.
Nem idóigényes az elkészítés lehet mellette takarítani is akár. Én ma függönyöket mostam és hipóval felmostam.
és lemostam az ajtókat. kilincseket.
Nesze neked vírus ide nem jössz be. !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése